ATE zavore: novosti

ATE zavore, ATE zavorni diski, ATE zavorne ploščice in vsi ostali avtodeli hitro in ugodno na kruno.si

ATE zavore: kako pa je z novostmi?

Novosti so po pravilu vedno vezane na elektroniko in na izboljšanje varnosti, kakor tudi manjše tveganje zaradi napak voznikov. ATE zavore razvijajo elektronski zavorni sistem z imenom SENIFY. Ta naj bi  zaviral na način, da bi vsako kolo na avtomobilu imelo samostojno zaviranje preko tega elektronskega sistema. Zavorni valji in zavorne čeljusti imajo v tem novem elektronskem sistemu vgrajene posebne senzorje, ki stalno merijo in posredujejo podatke glavnemu sistemu. Posebej pomembni podatki so teža vozila, stanje podlage, vremenske razmere in temperatura.

Kaj je še pomembno?

Pomembni pa so tudi hitrost vozila, smer vožnje, razporeditev teže vozila pri vožnji in zaviranju itd. Na prednji in zadnji premi sta montirana dva mini računalnika. Med sabo sta povezana, vendar vsak zase samostojno upravljata s svojim delom zavor, povezana pa sta zaradi višje varnosti. Elektronski senzorji, ki so nameščeni na vsakem kolesu na zavornem valju ali zavornih kleščah, so v tej novi elektronski različici  zavor izdelani na varen način. Imajo namreč dvojno vezje in navitje. Če eno odpove, še vedno vse deluje in zagotavlja najvišjo možno varnost pri upravljanju vozila in zaustavljanju – zaviranju.

ATE zavore
ATE ZAVORE original

O sistemu SENIFY

Elektronski sitem SENIFY sistema ATE zavore prejme od voznika signal za zaviranje, ki ga prenese na vse elektronske pomožne enote. Ti potem v nekaj milisekundah sporočijo vse podatke, na osnovi katerih potem sistem razporedi zavorno silo na vsako kolo točno takšno, kot jer potrebno. Glede na razmere na podlagi seveda. A sistem ima še vedno zavorno tekočino. In ta še vedno pritiska ob zaviranju na zavorne ploščice. Vendar pa je po zagotovilih razvojnih inženirjev sistem popolnoma elektronski oziroma računalniško voden. Razvojni oddelki od tega sistema pričakujejo revolucionarne dosežke pri varnosti zavornih sistemov. Vsi elementi zavor, ki jih poznamo, tudi sedaj ostajajo v uporabi. Elektronski računalniško vodeni sistem je samo nadgradnja iz vidika varnosti in lažjega upravljanja z vozilom ob zaustavljanju in zaviranju.