Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo o garanciji.

Prostovoljna garancija

Uporabljeni izrazi pomenijo:

Prodajalec, ki je prodal rezervne dele, ki so lahko predmet garancijskega zahtevka.

Stranka – lastnik in uporabnik vozila, v katerega so bili vgrajeni prodani rezervni deli dajalca garancije

1. Trajanje garancije rezervnih delov: od 6 do 24 mesecev – odvisno od vrste rezervnih delov. Originalni rezervni deli Opel, ki so vgrajeni na pooblaščenem servisu blagovne znamke Opel, imajo običajno 24 mesečno garancijo.

2. Stranka je upravičena uveljavljati garancijo izključno za stroške popravil in mehanskih okvar, zaradi katerih vozilo ne bi bilo več sposobno za vožnjo oz. ne bi bilo sposobno opraviti tehničnega pregleda.

3. Garancija velja le za stroške dela in stroške rezervnih delov, ne vključuje pa kritja posledic okvar – posredne škode.

4. Za popravilo v garancijskem roku so lahko uporabljeni samo rezervni deli, ki jih prodaja dajalec.

5. Garancijski zahtevek lahko obravnavamo, če so bili rezervni deli kupljeni pri dajalcu, samo v primeru stvarne ali tovarniške napake (proizvajalčeve napake) rezervnih delov, vendar le takrat, ko je vgradnja izvršena na servisu, ki izpolnjuje standarde in lahko dokaže uporabo vseh (od proizvajalca predpisanih) zahtev za vgradnjo in servisiranje ali če je vgradnja izvršena na pooblaščenem servisu blagovne znamke, ki jo stranka – uporabnik vozi. Pogoj za garancijski zahtevek je tudi račun o izvršeni vgradnji.

6. Da bi bili izpolnjeni pogoji za popravilo v okviru garancije, je nujno, da stranka – uporabnik prijavi okvaro ter izvede ugotovitvena dela v strokovno usposobljeni servisni delavnici, ki ima znanje  in  možnost upoštevati in izvajati vsa proizvajalčeva navodila in zahteve.

7. Pogoj za obravnavanje garancijskega zahtevka je:

  • da so predloženi vsi potrebni dokumenti:
    • račun, ki je bil izdan ob popravilu v servisni delavnici strokovno usposobljenega  serviserja,
    • račun mora vsebovati podatke o lastniku vozila, model in št. šasije (identifikacijsko št. vozila), št. prevoženih kilometrov in datum vgradnje rezervnega dela,
    • račun dajalca- prodajalca rezervnega dela,
    • kopijo prometnega dovoljenja vozila.

8. Garancije ni mogoče uveljaviti, če se ugotovi, da je napaka posledica:

  • zunanjih mehanskih vplivov, ki jim je bilo izpostavljeno vozilo ali rezervni del,
  • nestrokovna vgradnja ali neupoštevanje proizvajalčevih navodil za vgradnjo,
  • preobremenitve vozila glede na navodila proizvajalca,
  • posegov in poskusov odprave napak, ki niso bile izvedene pri strokovno usposobljenem servisu,
  • vgradnje elektronskega čipa za povečanje moči.

9. Garancija ne zajema:

  • obrabljenosti, ki je posledica normalne rabe in funkcije delovanja,
  • odprave napak, ki so posledice uporabe nečistega ali neprimernega pogonskega goriva,
  • zamenjave delov, ki so poškodovani ali deformirani zaradi zunanjih oz. drugih vplivov (npr: puščanje olja, hladilne ali zavorne tekočine na ostalih delih, ki lahko povzročijo škodo na vgrajenih delih),
  • poškodbe, ki so nastale zaradi neprimerne uporabe vozila (npr: ostro speljevanje, preobremenitev motorja, športna vožnja itd),
  • vseh ostalih tujih vzrokov, ki so povezani z morebitno nastalo škodo na vgrajenih rezervnih delih.

10.  Posebni pogoji, ki veljajo za posamezne sklope in se garancijski zahtevek zavrne, so:

  1. sklopka, potisna plošča in potisni ležaj:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da je sklopka, potisna plošča ali potisni ležaj pregret, zažgan, oz. ima znake pregrevanja, je to znak nepravilne uporabe,
  2. zavorni diski, zavorne ploščice:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da so diski spremenjene barve (modri) in da imajo različno obarvano površino, po kateri se oprijemajo zavorne ploščice, je to znak nepravilne uporabe ali nestrokovne vgradnje,
    1. če se ob pregledu ugotovi, da so zavorne ploščice neporabljene v smislu debeline, so pa krhke in se ob praskanju drobijo, je to znak pregrevanja in nepravilne uporabe,
  3. role, napenjalci, vodna črpalka in pogonski (zobati) jermen:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da se posamezni deli (rola, napenjalec, vodna črpalka in podobni deli) vrtijo brez posebnih zvokov in da so tehnično neoporečni,
    1. če je pogonski jermen poškodovan, pretrgan ali kako drugače neuporaben, vsi ostali deli ( role, napenjalci in vodna črpalka) pa so brezhibni,
    1. če so deli (pogonski jermen in okolica) zamaščeni od motornega olja ali pogonskega goriva (ne glede na vzrok),
    1. če so v prostoru pogonskega jermena najdeni kakršnikoli predmeti (steklo, plastika, prah, kamenje, blato, živalski ostanki, mast, led, itd),
    1. če ima pogonski jermen znake vzdolžnega trganja,
  4. motor in deli motorja:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da je napaka posledica premajhne količine motornega olja, hladilne tekočine, zavorne tekočine itd.,
    1. če se ob pregledu ugotovi, da je bil motor pregret,
    1. če se ob pregledu ugotovi uporaba nepravilnega ali nečistega pogonskega goriva,
    1. če se ob pregledu ugotovi, da je bil motor preobremenjen.

11. Garancijski pogoji veljajo za:

  • vozila, ki imajo vgradnjo v servisnih delavnicah, ki so strokovno usposobljene in upoštevajo proizvajalčeva navodila za vgradnjo in servisiranje, 
  • vgradnjo dajalčevih rezervnih delov izvršeno na pooblačenem servisu blagovne znamke.

12. V primeru spora je pristojno sodišče v Brežicah.

AHK d.o.o.

Cesta prvih borcev 11

8250 Brežice

SLO – 8250 BREŽICE

GSM:   +386 (0)41 730 210

Email:   ahk@kruno.si

Splet:   https://www.deli-opel.si/

Garancijski zahtevek

Definicija garancijskega zahtevka

Za garancijski primer gre, če je proizvod ali rezervni del reklamiran v garancijskem roku, ki ga jamči proizvajalec in če obstaja napaka v materialu ali napaka pri izdelavi.

Garancijski zahtevek nima nobene podlage, če je napaka nastala kot posledica kršitve predpisov za upravljanje, vzdrževanje in namestitev, zaradi neprimerne ali nestrokovne uporabe, napačnega ravnanja ali normalne obrabe proizvoda, kakor tudi zaradi nepooblaščenih posegov tretjih oseb. Zato izrecno opozarjamo na upoštevanje vsakokratno veljavnih dobavnih pogojev po-prodaje avtomobilske tehnologije.

Če izdelek odpove zaradi napake, ki je nastala kot posledica popravila pri neodvisni servisni delavnici, je to garancijski primer, za katerega je odgovoren servis – izvajalec popravila.

Za napake v materialu ali napake pri izdelavi na tistih prodanih proizvodih, ki so jih modificirale tretje osebe (npr. preureditev iz bencinskega pogona na utekočinjeni naftni plin, tuning za športno uporabo), ne prevzamemo v garancijskem roku nobene odgovornosti.

Garancijska obveznost preneha, če se predmet dobave preuredi s posegi tretjih oseb ali vgradnjo delov drugih proizvajalcev, razen če napaka ni vzročno povezana s preureditvijo. Garancijska obveznost preneha tudi pri neupoštevanju predpisov za vgradnjo proizvoda in za ravnanje s proizvodom.

a..   Garancija iz ustrežljivosti “ ne obstaja – niti za stalne stranke. Če se v določenih primerih uporabijo določila kulantnosti, je potrebno podati zahtevek iz naslova kulantnosti. 

b.  “ Normalna obraba in zunanji vplivi”  Okvare, ki nastanejo zaradi normalne obrabe ali zunanjih vplivov (npr. rjavenje zaradi vdora vode, nestrokovno ravnanje), nimajo podlage za garancijski zahtevek niti v primeru, če so nastale v času garancije.

c.  “ Popravila, ki jih opravijo nepooblaščene osebe” Če v času garancijskega roka opravi popravilo servisna delavnica, ki nima potrebnega znanja in podpore v navodilih in predpisih proizvajalca za vgradnjo ali druga servisna delavnica brez ustreznega prodajalčevega pooblastila, je povračilo kakršnihkoli stroškov nemogoče. V takšnih primerih je potrebno garancijske zahteve zavrniti.

Garancijska popravila se praviloma izvajajo kot delna in ne kompletna popravila. Zato je potrebno izvesti samo dejansko potrebna dela.