Avtodeli narejeni v EU v spletni trgovini kruno.si

Avtodeli na spletni strani kruno.si in vse vrste rezervnih delov, katerih skupni imenovalec je isti: HITRA ODPREMA IN DOSTAVA (Brezplačna dostava na določene artikle)

Termostat med avtodeli za regulacijo temperature hladilne tekočine

Vsak motor z notranjim izgorevanjem ima tudi sistem hlajenja. Ne glede na to ali je bencinska ali dizelska izvedba. 

TERMOSTAT WAHLER OPEL 1338178 1
TERMOSTAT WAHLER OPEL 1338178 1

Motor med obratovanjem proizvaja določeno količino toplote. Izgorevanje in eksplozije v posameznih valjih proizvajajo temperature, ki so vse blizu tisoč stopinj celzija. Izpusti v prvem delu na izpušnem kolektorju so še vedno zelo vroči, vsaj 800 stopinj celzija.

Zato se uporablja sistem hlajenja. Hladilni sistemi imajo v svoji sestavi več avtodelov, ki se med seboj dopolnjujejo  v funkciji hlajenja.

Najpomembnejši avtodeli za hladilni sistem so:

  • Hladilna tekočina
  • Črpalka vode 
  • Cevi vode
  • Hladilnik vode
  • Elektronski senzorji za upravljanje črpalke vode
  • Tipala oziroma senzorji temperature 
  • Ventilatorji 
  • Termostat
  • Ekspanzijska posoda 
  • Hladilnik olja ki se hladi z vodo – hladilno tekočino 

Vsi ti avtodeli so povezani v sistemu hlajenja.

Kako so izdelani ostali elementi?

Blok in glava motorja sta v svoji konstrukcijski izvedbi narejena tako, da je hladilna tekočina prisotna povsod, kjer se razvijajo visoke temperature.  Pri prvih avtomobilskih motorjih je bilo hlajenje izvedeno termosifonsko. Pozneje pride črpalka vode in v nadaljevanju še vsi ostali avtodeli, ki so sestavni del hladilnega sistema.

Kakšna je vloga črpalke vode?

Črpalka vode s svojimi lopaticami poganja hladilno tekočino v krožni tok po sistemu.  Ekspanzijska posoda kompenzira  količino hladilnega sredstva zaradi temperaturnih razlik. Tekočina se razteza in krči, posoda pa je izvedena tako, da to nihanje kompenzira.

ČRPALKA VODE DODATNA VAG VW 0392023004
ČRPALKA VODE DODATNA VAG VW 0392023004

Kako je izveden sistem cevi?

Cevi, ki so priključene v sistemu so v večini primerov iz ojačane gume.  En del cevi pa je kovinskih, pri nekaterih izvedbah tudi iz PVC-ja.

Hladilna tekočina je v celem sistemu. Ob začetku delovanja motorja  se s termostatom zapre kroženje.  Na ta način se doseže hitra delovna temperatura kompletnega sistema. Ko se temperatura hladilne tekočine dvigne nad 95 stopinj celzija, se odpre termostat, ki pomaga uravnavati  temperaturo hladilne tekočine. Termostat je ključni in pomembnejših od rezervnih delov v sistemu motorja in hlajenja.

Zaključek

Termostat in vsi avtodeli najkvalitetnejših proizvajalcev na voljo v spletni trgovini kruno.si po ugodnih cenah, znani pa so po hitri dostavi in brezplačnem svetovanju. Prepričajte se sami in obiščite spletno prodajo kruno.si

kruno.si
kruno.si